مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:002020-08-12ورزشي

امسال برای رفع نواقص ورزشگاه 15 خرداد اعتبار می گذاریم


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم امسال هم به مانند سال گذشته برای رفع نواقص و ایرادات جزیی باقی مانده در مجموعه ورزشی 15 خرداد اعتبار بگذاریم.

- امسال برای رفع نواقص ورزشگاه "15 خرداد" اعتبار می گذاریم ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم امسال هم به مانند سال گذشته برای رفع نواقص و ایرادات جزیی باقی مانده در مجموعه ورزشی 15 خرداد اعتبار بگذاریم.

صابر رحیمی در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود برخی نواقص در مجموعه ورزشی 15 خرداد کرمانشاه، اظهار کرد: این مجموعه ورزشی در حالی در سال 1393 پس از گذشت یازده سال از کلنگ زنی آن با صرف اعتبار 23 میلیارد تومانی به بهره برداری رسید که هنوز نواقص و ایراداتی داشت.

وی تصریح کرد: عمده مشکلاتی که در این مجموعه ورزشی وجود داشت، بیشتر مربوط به بخش تاسیسات، محوطه سازی و زمین چمن آن بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه طی یکی دو سال گذشته اعتباراتی برای رفع نواقص و ایرادات این مجموعه ورزشی تخصیص یافته، اعلام کرد: هرچند طی این مدت تلاش کردیم تا نواقص اصلی این مجموعه ورزشی را برطرف کنیم، اما هنوز نواقصی جزیی در آن وجود دارد که امسال برای آنها اعتبار اختصاص خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال برای رفع نواقص ورزشگاه 15 خرداد اعتبار می گذاریم

امسال برای رفع نواقص ورزشگاه 15 خرداد اعتبار می گذاریم