مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 18:152020-08-11اجتماعي

ضرورت آگاه سازی مردم از طرح آجر به آجر/ با مبالغ اندک یک خیر مدرسه ساز باشیم


مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری با تشریح طرح آجر به آجر گفت: در این طرح همه مردم می توانند با مبالغ اندک در مقام یک خیر به گسترش فضاهای آموزشی کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا براتی عصر امروز در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری با اشاره به جزییات طرح آجر به آجر گفت: پروژه مهمی که از ابتدای سال پیگیری می شود طرح تحول بنیادی آجربه آجر است که در این طرح فرهنگ سازی در برنامه های تحولی آموزش وپرورش در دستور اداره کل نوسازی قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری افزود: در طرح آجر به آجر با یک آجر هم می توان در راستای کمک به گسترش فضاسازی آموزشی کمک کرد که برای این امر راهکارهایی اندیشیده شده است.

وی با بیان راهکار جهت اخذ کمک های مردمی بیان کرد: سامانه مردمی به صورت درگاهی راه اندازی شده است همچنین می بایست فعالیت در رسانه های مجازی و یا حضور گسترده دیداری شنیداری و محتوایی تقویت شود.

بیاتی با تاکید بر لزوم ارتباط با صداوسیما این امر را مهم دانست و افزود: باید با صدا و سیما وارد همکاری شویم و تفاهم نامه منعقد شود که در حوزه ساخت کلیپ، تیزر و محتواهای دیداری پیام آجر به آجر به مردم رسانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آگاه سازی مردم از طرح آجر به آجر/ با مبالغ اندک یک خیر مدرسه ساز باشیم

ضرورت آگاه سازی مردم از طرح آجر به آجر/ با مبالغ اندک یک خیر مدرسه ساز باشیم