مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 17:452020-08-11اجتماعي

مشارکت 200 میلیارد ریالی خیرین بردسکنی برای ساخت مدرسه


در 4 سال گذشته خیرین برای ساخت مدارس این شهرستان بیش از 200 میلیارد ریال کمک کرده اند و این موضوع منجر به ساخت فضاهای آموزشی مورد نیاز در بردسکن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، غلامحسین غفوری عصر امروز در نشست خبری که در اداره آموزش و پرورش بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: 75 مدرسه این شهرستان دارای نمازخانه است که هزینه ساخت نمازخانه این مدارس از طریق حمایت مالی خیرین تأمین و پرداخت شده است.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن ادامه داد: در سال گذشته 14 نمازخانه ساخته شد که از این تعداد 12 مورد بهره برداری شد، همچنین دو نمازخانه دیگر نیز با 60 درصد پیشرفت فیزیکی احتمالا برای سال تحصیلی جدید می تواند افتتاح شود.

وی با اشاره به آغاز ساخت 9 پروژه آموزشی با 69 میلیارد ریال در بردسکن، افزود:  با بهره برداری از این فضاهای آموزشی، 32 کلاس درس به فضاهای آموزشی بردسکن اضافه می شود.

غفوری با اشاره به ساخت مدارس توسط خیرین در مناطق عشایری، اضافه کرد: عملیات ساخت یک باب مدرسه دو کلاسه در روستای عشایری توسط فرد خیری که تاکنون 500 میلیون ریال کمک کرده، از جمله این اقدامات است.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن تاکید کرد: روستاهای عشایری بردسکن دارای 900 دانش آموز بوده و این موضوع سبب شده این روستاها بیشترین تعداد دانش آموز عشایر در خراسان رضوی را به خود اختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 200 میلیارد ریالی خیرین بردسکنی برای ساخت مدرسه

مشارکت 200 میلیارد ریالی خیرین بردسکنی برای ساخت مدرسه