مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 17:252020-08-11اقتصادي

مدیران استان اعتبارات را متعهدانه و دلسوزانه هزینه کنند


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که برای کشور ایجاد شده لازم است مدیران همین اعتبارات اندکی که برای امور پژوهشی و نوآوری اختصاص یافته را متعهدانه و دلسوزانه تر در جهت رشد و توسعه استان استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد لیلا محمدیان  عصر امروز در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان گفت: با توجه به این موضوع که استان چهارمحال و بختیاری جزو استان های کمتر توسعه یافته است از تمامی مدیران خواهشمندیم توجه و پیگیری بیشتری برای ایجاد بسترهای رشد و شکوفایی استان داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی که برای کشور ایجاد شده است لازم است مدیران حاضر در این کارگروه همین اعتبارات اندکی که برای امور پژوهشی و نوآوری اختصاص یافته را متعهدانه و دلسوزانه در جهت رشد و توسعه استان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: باید چهارمحال و بختیاری را برای نسل های آینده و فرزندانمان آباد کنیم و این مهم با کار و تلاش شبانه روزی و تعهد و پیگیری بیشتر مدیران صورت می پذیرد لذا خواهشمندم انجام کارهای زمین مانده استان را به همدیگر واگذار نکنید و با همکاری دلسوزانه موانع انجام امور را برطرف کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استان اعتبارات را متعهدانه و دلسوزانه هزینه کنند

مدیران استان اعتبارات را متعهدانه و دلسوزانه هزینه کنند