مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 15:102020-08-11سياسي

برنامه ریزی برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی دو سناریوی شرایط کرونایی و شرایط بدون کرونا در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین معروفی عصر سه شنبه در همایش نقش رسانه در مکتب شهید سلیمانی و بزرگداشت روز خبرنگار بیان داشت: مکتب حاج قاسم مکتب عاشورا، مکتب امام و رهبر معظم انقلاب است، حاج قاسم به تبعیت از امام خویش این مکتب را عملیاتی کرد.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم مکتب پاکیزگی و صداقت، اخلاص، مردم داری، عشق به قرآن، عشق به ولایت، وطن و ناموس است، افزود: حاج قاسم شخصیت ناموس پرستی است که برای ناموس ایران ارباً اربا شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حاج قاسم در جایی گفته تقسیم بندی سیاسی نکنید همه فرزندان و دختران ایران فرزندان ما هستند این همان نگاه و مکتب حاج قاسم است.

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم مکتب مچ گرفتن نیست مکتب دست گرفتن و یاری کردن است، یادآور شد: ما این مکتب را نمی توانیم تمام کنیم و بنده برای ترویج این مکتب که ذیل مکتب رهبر معظم انقلاب است تلاش خواهم کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انتظار داریم وقتی کرمان سرچشمه و قله این مکتب است رسانه ها به زیبایی این مکتب را تشریح و تبیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

برنامه ریزی برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی