مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-11سياسي

معاون وزیر بهداشت: تعویق کنکور لطمه جبران ناپذیری به داوطلبان وارد می کند


داوطلبان کنکور از مدتها قبل منتظر چنین روزی بودند و خود را برای آن آماده کرده‌اند درست مانند دوندگان مسابقه دوی ماراتن که به خط پایان رسیده‌اند حال اگر کنکور را به تعویق بیندازیم لطمه جبران‌ناپذیری به داوطلبان وارد می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس؛ صبح امروز نشست ویدئو کنفرانسی قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) با حضور فرماندهان، رؤسا و نمایندگانی از نیروهای مسلح و وزارت بهداشت برگزار شد.

علیرضا رییسی در این جلسه ویدئو کنفرانسی ضمن تشکر از مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل عملکرد مؤثر در مدیریت مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در نیروهای مسلح، نیروی انتظامی نقش اصلی را در این زمینه بر عهده دارد که در یک هفته اخیر حدود 14 هزار بازدید توسط تیمهای تلفیقی این نیرو با نمایندگان وزارت بهداشت از مراکز خرید، اصناف و.

صورت گرفته است.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه باید به سمت نظارتهای مردمی حرکت کرد، گفت: با توجه به کمبود نیروی متخصص نیاز است تا از خود مردم برای نظارت استفاده کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه وزارت صمت وظیفه‌اش در اختیار قرار دادن اقلام بهداشتی مخصوصاً ماسک ارزان‌قیمت به مردم است، گفت: با اطلاع‌رسانی و کمک رسانه‌ها مخصوصاً صدا و سیما مردم نیز می‌تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: تعویق کنکور لطمه جبران ناپذیری به داوطلبان وارد می کند

معاون وزیر بهداشت: تعویق کنکور لطمه جبران ناپذیری به داوطلبان وارد می کند