مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-11پزشكي

ماده اولیه واکسن کرونا در کشور ساخته شده است


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که طبق توضیحاتی که در جلسه با حضور رییس سازمان غذا و دارو داده شد، ماده اولیه ویروس کرونا در کشور ساخته شده است منتهی میزان اثربخشی آن حدود 79 روز بوده و باید بعد از آن دوباره استفاده شود.

- در جلسه کمیسیون بهداشت با حضور رییس سازمان غذا و دارو مطرح شد ماده اولیه واکسن کرونا در کشور ساخته شده است سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که طبق توضیحاتی که در جلسه با حضور رییس سازمان غذا و دارو داده شد، ماده اولیه ویروس کرونا در کشور ساخته شده است منتهی میزان اثربخشی آن حدود 79 روز بوده و باید بعد از آن دوباره استفاده شود.

زهرا شیخی در گفت و گو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه با حضور رییس سازمان غذا و دارو برای بررسی آخرین وضعیت تولید و واردات دارو در کشور برگزار شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون بهداشت این موضوع را مطرح کردند که چرا تعدادی از داروهای تولید داخل در کتاب دستور دارویی (فاراماکوپه) قرار نمی گیرد؟ توضیحات رییس سازمان غذا و دارو این بود که مشکلات بیمه ای بر سر راه است که این توضیح مورد قبول اعضای کمیسیون قرار نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماده اولیه واکسن کرونا در کشور ساخته شده است

ماده اولیه واکسن کرونا در کشور ساخته شده است