مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-11سياسي

آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان «اطعام حسینی»در کهگیلویه و بویراحمد از عید غدیر خم آغاز شد.

- آغاز مرحله دوم رزمایش "ایران همدل" در کهگیلویه و بویراحمد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان اطعام حسینی در کهگیلویه و بویراحمد از عید غدیر خم آغاز شد.

قباد مبشری از آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید غدیر خم در استان خبر داد و افزود: مرحله دوم این رزمایش با عنوان اطعام حسینی تا پایان ماه صفر برای اطعام نیازمندان ادامه دارد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی مردم خیر و نوع دوست کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نخست رزمایش ایران همدل تصریح کرد: در مرحله نخست این رزمایش در ماه مبارک رمضان، در استان 18 آشپزخانه مهدوی ایجاد شد و درمجموع بیش از 150 هزار پرس غذای گرم بااعتبار بیش از دو میلیارد تومان، بین خانواده های مددجویان و نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه در مرحله دوم رزمایش ایران همدل نیز غذای گرم و همچنین بسته های غذای خشک بین خانواده های نیازمند توزیع می شود، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال، مردم خیر کهگیلویه و بویراحمد بیش از سه میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل در کهگیلویه و بویراحمد