مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-11سياسي

حل مشکلات مردم با نگاه بی تعارف خبرنگاران امکان پذیر می شود


مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی گفت: باید بپذیریم که با تعارف مشکل مردم آنالیز و حل نمی شود لذا به نگاه تیز بین و بی تعارف خبرنگاران برای حل مشکلات مردم نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان شمالی اظهار کرد: همواره خبرنگاران ابعادی که مسئولان نمی بینند را می بینند که این امر بسیار مفید است.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی انتشار اطلاعات به روز را ویژگی مهمی در رسانه ها دانست و ادامه داد: باید بتوانیم مشکلات مردم را شناسایی کنیم که این امر به واسطه حضور رسانه ها انجام می شود.

وی ایجاد مسیر حرکت مدیران را دیگر وظیفه خبرنگاران عنوان کرد و افزود: باید بپذیریم که با تعارف مشکل مردم آنالیز و حل نمی شود لذا به نگاه تیز بین و بی تعارف خبرنگاران نیاز داریم.

کرامتی بیان کرد: هر چقدر نقد خبرنگاران حرفه ای تر و دقیق تر باشد، مسئولان آن نقد را بیشتر مورد توجه قرار می دهند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: در دفتر بازرسی استانداری از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم تا داده های به دست آمده پایش شوند؛ البته رسانه ها داده های پایش شده و دقیقی را به ما ارائه می دهند.

وی در انتها گفت: ارتباط بین مردم و مدیران برای افزایش بیان مشکلات را در پیش گرفته ایم و راه اندازی سامانه 111 در همین راستا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مردم با نگاه بی تعارف خبرنگاران امکان پذیر می شود

حل مشکلات مردم با نگاه بی تعارف خبرنگاران امکان پذیر می شود