مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-11اقتصادي

لزوم تلاش برای تحقق جهش تولید در پارس آباد


با توجه به ظرفیت های بی نظیر کشاورزی و اقتصادی در شهرستان پارس آباد، باید برای تحقق واقعی جهش تولید در شهرستان تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم امامی بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از مدیران و معتمدین شهرستان پارس آباد اظهار کرد: شهرستان پارس آباد به لحاظ داشتن ظرفیت های بزرگ کشاورزی و اقتصادی نیازمند ایجاد زنجیره تولید و ارزش افزوده است تا جهش تولید به معنای واقعی در این شهرستان محقق شود.

وی افزود: تلاش همه مسؤولان باید برای بهبود مسیر توسعه شهرستان بوده و مدیران باید ضمن ریسک پذیر بودن، دارای فکر و ایده برای ارائه طرح های توسعه ای باشند.

وجود 3 بیمارستان نقطه عطف شهرستان پارس آباد است فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: هنر مدیریت، کار کردن در شرایط سخت و ورود برای حل مسائل و مشکلات مردم است.

امامی بیان کرد: وجود 3 بیمارستان در شهرستان نقطه عطفی در بحث سلامت است که بدون شک ایجاد دانشکده پرستاری در پارس آباد می تواند شاخص های بهداشت و درمان را در این شهرستان ارتقاء بخشد.

وی گفت: باید دقت شود در موج دوم شیوع کرونا بر آموزش و فرهنگ سازی تاکید ویژه گردد تا شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت و توجه ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تلاش برای تحقق جهش تولید در پارس آباد

لزوم تلاش برای تحقق جهش تولید در پارس آباد