مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-11سياسي

نخستین کاسبی تاریخ با عکس سلبریتی ها!


تاریخ عکاسی مدرن، از سال 1827 (1206 خورشیدی) آغاز می شود؛ زمانی که ژوزف نیپس فرانسوی توانست نخستین عکس تاریخ را بگیرد؛ عکسی که برخلاف نمونه های پیش از آن، - تاریخ عکاسی مدرن، از سال 1827 (1206 خورشیدی) آغاز می شود؛ زمانی که ژوزف نیپس فرانسوی توانست نخستین عکس تاریخ را بگیرد؛ عکسی که برخلاف نمونه های پیش از آن، پایدار ماند، محو نشد و یکی از مهم ترین هنرهای تاریخ بشر، با تولد آن شکل گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خراسان در ادامه نوشت: نیپس اگرچه گام مهمی در مسیر عکاسی هنری برداشت، اما تجاری کردن این هنر، انسان هایی را می طلبید که شمّ اقتصادی قوی داشته باشند؛ افرادی که بتوانند یک فناوری مدرن را، به وسیله ای برای تجارت و کسب درآمد تبدیل کنند.

نخستین عکاسان، از طریق عکاسی از افراد و شخصیت ها و البته به سفارش و خواست خود آن ها، امرار معاش می کردند.

اما قیمت بالای تهیه عکس از یک طرف و از طرف دیگر، ناشناخته بودن این هنر نزد مردم، باعث می شد که عکاسان اولیه، ناچار باشند برای امرار معاش به دنبال شغل دوم بگردند! با این حال، در سال 1850، یک جوان 30 ساله فرانسوی، دست به اقدامی زد که باعث شد عکاسی به هنری همه پسند تبدیل شود.

گارسپار فلیکس تُرناشُن، مشهور به فلیکس نادار، عکاس هنرمندی بود که به این صنعت، جنبه تجاری داد و با استفاده از نبوغ خود، پای عکس را به خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کاسبی تاریخ با عکس سلبریتی ها!

نخستین کاسبی تاریخ با عکس سلبریتی ها!