مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-11سياسي

کنایه غرضی به کدخدایی: بازهم کاندیدا می شوم


وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی، که صلاحیت او در انتخابات 1396 توسط شورای نگهبان احراز نشد، در واکنش به توصیه انتخاباتی کدخدایی گفت: ما کار خودمان را می کنیم آقای کدخدایی و عزیزان دیگر هم کار خودشان را کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، روز گذشته عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، در اظهارنظر شخصی در مورد حضور افراد در انتخابات 1400 گفت: دوستانی که در ادوار گذشته ثبت نام کردند و احراز هویت نشدند، دیگر به انتخابات ریاست جمهوری ورود پیدا نکنند.

سیدمحمد غرضی، وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی، که صلاحیت او در انتخابات 1396 توسط شورای نگهبان احراز نشد، در واکنش به این اظهارنظر کدخدایی گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم آقای کدخدایی و عزیزان دیگر هم کار خودشان را کنند، من که نمی‌خواهم درگیر شوم.

حرف من به شورای نگهبان و عزیزان دیگر این است که روش‌های گذشته‌تان اشتباه است، حالا باز بروند و یک عزیز دیگر را بیاورند و مثل گذشته شود.

او با بیان اینکه اینکه «نسبت به همه دولت‌های مشروطه بعد از مشروطه معترض هستم» افزود: به عنوان مثال احمدی نژاد 600 میلیارد دلار داشت، ارز 1000 تومانی را 3000 تومان کرد او که به مراتب بیشتر کشور را از بین برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه غرضی به کدخدایی: بازهم کاندیدا می شوم

کنایه غرضی به کدخدایی: بازهم کاندیدا می شوم