مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-11بين الملل

هیچگونه مذاکره ای با آمریکا در جریان نیست


در حالی که یک منبع آگاه از پیشنهاد آلمان و انگلستان به آمریکا درخصوص لغو تحریم های غیرهدفمند خبر داده بود یک مقام مسئول به خبرگزاری ایلنا گفت که هیچ گونه مذاکره ای با آمریکا یا کشورهای اروپایی در این خصوص نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، در حالی که یک منبع آگاه از پیشنهاد آلمان و انگلستان به آمریکا درخصوص لغو تحریم های غیرهدفمند خبر داده بود یک مقام مسئول به خبرگزاری ایلنا گفت که هیچ گونه مذاکره ای با آمریکا یا کشورهای اروپایی در این خصوص نداشته ایم.

وی تاکید کرد: اروپایی ها بدون جلب موافقت ایران نمی توانند مبتکر وحامل پیام یا پیشنهادی برای کشورهای دیگر باشند از این رو این اظهارات صحت ندارد.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود بافزود: در راستای پیشنهاد ماه های اخیر آمریکا مبنی بر تحریم تسلیحاتی ایران و نظارت مستقیم بر پروژه هسته ای یعنی خارج از آ ژانس و تحت نظارت خود آمریکا، کشورهای آلمان و بریتانیا در چارچوب گفت وگوهای اروپای 3 مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده اند چون باور دارند تاثیر منفی بر رفتار ایران خواهد داشت.

وی ادامه داد: آلمان با همفکری و حمایت انگلستان پیشنهادی را ارائه کرده مبنی بر اینکه در گام نخست آمریکا تحریم های غیرهدفمند که بیشترین تاثیر اقتصادی بر زندگی مردم ایران دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگونه مذاکره ای با آمریکا در جریان نیست

هیچگونه مذاکره ای با آمریکا در جریان نیست