مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-11سياسي

روحانی درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت


رییس جمهور با تسلیت درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی مسالت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه به مردم متدین کرمانشاه و بیت محترم او، برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی مسألت کرد.

متن پیام تسلیت رییس جمهور به شرح زیر است: انالله و انا الیه راجعون درگذشت ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه، موجب تألم و تأثر خاطر شد.

این عالم وارسته و متعهد، با حضور موثر در صحنه های سیاسی و اجتماعی کشور، عمر خود را وقف ترویج و تبیین معارف اسلامی به ویژه در سنگر مقدس نماز جمعه و تحکیم وحدت و برادری در میان مردم شریف آن دیار کرد و منشأ خیر و برکت فراوانی گردید که در خاطر مردم قدرشناس این استان باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه را به مردم متدین استان کرمانشاه و بیت محترم ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و رضوان الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت

روحانی درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت