مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-11اقتصادي

پرداخت بالغ بر 21 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد گیلان


مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان گفت: در چهار ماهه سال جاری 4290 فقره وام از طریق صندوق امداد ولایت استان گیلان بالغ بر 21 میلیارد تومان به نیازمندان و مددجویان پرداخت شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان گفت: در چهار ماهه سال جاری 4290 فقره وام از طریق صندوق امداد ولایت استان گیلان بالغ بر 21 میلیارد تومان به نیازمندان و مددجویان پرداخت شده است.

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه صندوق امداد ولایت با مجوز رسمی بانک مرکزی و با هدف پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد و دیگر اقشار آسیب پذیر راه اندازی شده است، اظهار کرد: جذب سپرده های قرض الحسنه از خیران برای ارائه تسهیلات به خانواده های کم برخوردار از طریق این صندوق انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 7000 نفر از مردم و به ویژه نیکوکاران در صندوق امداد ولایت گیلان سپرده گذاری کرده اند، افزود: سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت به دو صورت ویژه و عادی انجام می شود.

اهرابی از پرداخت 4290 فقره وام از طریق صندوق امداد ولایت به محرومان طی چهار ماهه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: برای این میزان تسهیلات، بالغ بر 21 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بالغ بر 21 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد گیلان

پرداخت بالغ بر 21 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد گیلان