مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-11حوادث

گزارش 35 مورد حیوان آزاری به مرکز فوریت های سایبری محیط زیست


علت ایجاد مرکز فوریت های پایش فضای مجازی این است که طی سال های اخیر تعداد زیادی از مجرمان محیط زیستی به فضای مجازی کوچ کرده اند.

  - فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست ضمن ارائه آماری از عملکرد مرکز فوریت‌های پایش فضای مجازی حفاظت محیط زیست طی پنج ماه اخیر گفت: طی این مدت 35 مورد حیوان‌آزاری به این مرکز گزارش داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جمشید محبت‌خانی در نشست مشترک یگان حفاظت محیط زیست با پلیس فتا که امروز در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، ضمن اشاره به تفاهم‌نامه‌ این دو مرکز برای ایجاد مرکز فوریت‌های پایش فضای مجازی در حوزه جرایم زیست محیطی اظهار کرد: علت ایجاد چنین مرکزی این است که طی سال‌های اخیر تعداد زیادی از مجرمان محیط زیستی به فضای مجازی کوچ کرده‌اند.

وی ادامه داد: از جمله وظایف مرکز فوریت‌های پایش فضای مجازی حفاظت محیط زیست شناسایی، رصد و پایش جرایم محیط زیستی و معرفی متخلفان به مراجع قضایی است.

از جمله این جرایم زیست محیطی می‌توان به خرید و فروش گونه‌های گیاهی و جانوری، نگهداری غیر مجاز از حیات وحش، حیوان آزاری، خرید و فروش سلاح و مهمات شکار و صید اشاره کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اینکه بسیاری از مواردی که در این مرکز مورد بررسی قرار می‌گیرد از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش 35 مورد حیوان آزاری به مرکز فوریت های سایبری محیط زیست

گزارش 35 مورد حیوان آزاری به مرکز فوریت های سایبری محیط زیست