مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-11بين الملل

روس ها کشورشان را به 10 میلیون دلار نمی فروشند


در مسکو، پیشنهاد 10 میلیون دلاری وزارت خارجه آمریکا در ازای شواهدی مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، با واکنش وزارت خارجه مواجه شد.

- در مسکو، پیشنهاد 10 میلیون دلاری وزارت خارجه آمریکا در ازای شواهدی مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، با واکنش وزارت خارجه مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیلی بیست، شبکه خبری راشا تودی که با بودجه کرملین تأمین می شود، اعلام کرد: تا این اندازه مستأصل؟! ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه هم با کنایه گفت: وب سایت وزارت خارجه به زودی پر از مردمی می شود که می خواهند از همسایه خود شکایت کنند! تیموفی ژوگوف، معاون دومای روسیه نیز در برنامه خبری تلویزیون دولتی روسیه با نام 60 دقیقه ، ظاهر شد و فریاد زد: روسیه برای فروش نیست! اولگا اسکابیوا ، میزبان 60 دقیقه نیز گفت: به زبان ساده، این یک پیشنهاد برای تبدیل شدن به یک خبرچین، یک موش است.

وی پرسید: آیا میهن خود را به قیمت 10 میلیون دلار می فروشید؟ وی با کنایه و توضیح این موضوع که از آن جایی که آمریکا هرگز جایزه 25 میلیون دلاری وعده داده شده برای به دام انداختن اسامه بن لادن را پرداخت نکرد، گفت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روس ها کشورشان را به 10 میلیون دلار نمی فروشند

روس ها کشورشان را به 10 میلیون دلار نمی فروشند