مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-11اقتصادي

خطرهای اساسی خرید دارو در فضای مجازی


رییس پلیس فتا پایتخت با تاکید بر اینکه کاربران فضای مجازی دارو و اقلام بهداشتی مورد نیاز خود را در فضای حقیقی تهیه کنند، گفت: داروخانه ها تنها مرکز معتبر فروش دارو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی اظهار کرد: با پیشرفت و توسعه دنیای مجازی و سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز شاهد گسترش و توسعه فضای مجازی در زندگی افراد می باشیم.

وی گفت: از جمله امکانات فضای مجازی امکان تهیه اقلام مورد نیاز از سایت های خرید و فروش کالا و کانال های عرضه کالا بدون حضور فیزیکی افراد به مراکز فروش است و به راحتی می توان با ثبت سفارش و واریزی وجه بدون اینکه زمانی را برای خرید صرف کرده باشید اقلام مورد نیاز را تهیه کنید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عرضه دارو و اقلام بهداشتی توسط کاربران فضای مجازی، از این امر مستثنی نبوده است، تاکید کرد: تنها مرکز معتبر برای فروش دارو و اقلام بهداشتی در کشور داروخانه ها هستند.

وی هشدار داد: تهیه دارو از فضای مجازی به علت فاسد و تاریخ گذشته و یا تقلبی بودن صدمات جبران ناپذیری بر فرد ایجاد می کند و ممکن است دارو با بیماری ناسازگاری داشته باشد.

رییس پلیس فتا گفت: تعدادی از کاربران فضای مجازی با ایجاد کانال های عرضه دارو اقدام به عرضه داروهای دست ساز و تقلبی و یا خارج از چرخه مجوزهای بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرهای اساسی خرید دارو در فضای مجازی

خطرهای اساسی خرید دارو در فضای مجازی