مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-11سياسي

خودکفایی 700 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در 20 سال گذشته


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طی دو دهه گذشته، بیش از 700 هزار خانوار با طرح های اشتغالزایی و توانمندسازی خودکفا شده و از پوشش این نهاد خارج شده اند.

- مشهد ـ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طی دو دهه گذشته، بیش از 700 هزار خانوار با طرح های اشتغالزایی و توانمندسازی خودکفا شده و از پوشش این نهاد خارج شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی بختیاری امروز در همایش آنلاین خدمت کریمانه که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، گفت: طی دو دهه گذشته، بیش از 700 هزار خانوار با طرح های اشتغالزایی و توانمندسازی خودکفا شده و از پوشش این نهاد خارج شده اند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه توانمندی این تعداد خانوار با طرح های اشتغالزایی در سالهای 74 تا 97 بوده است، افزود: اگر این افراد همچنان تحت پوشش ما قرار داشتند، باید سالانه 30 هزار میلیارد ریال مستمری به آنها پرداخت می کردیم.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای رفع محرومیت زدایی در کشور، بیان کرد: رفع مشکل اشتغال خانگی یکی از برنامه های ماست.

بختیاری با بیان اینکه 55 درصد از مددجویان ما را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، اظهار کرد: مادران نقش مهمی در اشتغالزایی خانواده های خود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی 700 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در 20 سال گذشته

خودکفایی 700 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در 20 سال گذشته