مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-11سياسي

رونق حوزه های اقتصادی بدون نیاز به دیگران امیدبخش است


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: تلاش مسؤولان برای رونق بخشیدن به حوزه های اقتصادی بدون نیاز به دیگران قطعاً امیدبخش خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) که ظهر امروز در سالن عطر یاس باقرشهر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است چنان که در زمان گذر از مرز 40 سالگی، سران آمریکا هشدار دادند که انقلاب اسلامی که موفق شده نظریه ای انقلابی را ابداع و 40 سال از آن دفاع کند در دنیا در حال گسترش است و در صورت عدم مقابله با آن باید به عنوان یک نظام نوپدید آن را بپذیریم چرا که الگوی دیگر کشورها خواهد بود.

وی بیان کرد: آمریکایی ها و سران استکبار معتقد بودند اگر انقلاب اسلامی از مرز 40 سالگی عبور کند، نظریه انقلابی که امام خمینی(ره) بنای آن را گذاشت و مقام معظم رهبری از آن حفاظت می کند چون به بلوغ سیاسی رسیده چاره ای جز پذیرش آن وجود نخواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران افزود: تنها یک قدرت جهانی می تواند اینگونه در جامعه جهانی سخن بگوید و مستقیم تهدید کند و با جرأت و جسارت، تهدیدات خود را عملیاتی کند و این عین واقعیت بوده که سالیان سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق حوزه های اقتصادی بدون نیاز به دیگران امیدبخش است

رونق حوزه های اقتصادی بدون نیاز به دیگران امیدبخش است