مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-11سياسي

جزییات محاکمه 3 داعشی در ایران


این متهمان در قالب یک گروه 21 نفره از اعضای داعش از مرز عراق وارد ایران شدند و قصد داشتند بعد از ورود به خاک ایران در سطح کشور پراکنده شده و چندین عملیات انتحاری و انفجار انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق نوشت: محاکمه سه نفر از عوامل داعش که در قالب گروه 21 نفره وارد خاک ایران شده بودند تا عملیات انتحاری انجام دهند و سه مأمور ایرانی را هم به شهادت رسانده بودند، در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ما، در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ابتدا کیفرخواست علیه آنها خوانده شد و نماینده دادستان با توجه به اتهام متهمان که محاربه بود، درخواست مجازات متهمان را مطرح کرد.

براساس محتویات پرونده، این متهمان در قالب یک گروه 21 نفره از اعضای داعش از مرز عراق وارد ایران شدند و در روستایی در نزدیکی جوانرود ساکن شدند.

آنها 16 قبضه کلاشنیکوف، یک تیربار و چهار سلاح دیگر همراه خود داشتند و تعداد زیادی کمربند انتحاری نیز با آنها بود.

براساس تحقیقات انجام گرفته مشخص شد اعضای گروه قصد داشتند بعد از ورود به خاک ایران در سطح کشور پراکنده شده و چندین عملیات انتحاری و انفجار انجام دهند؛ اما با توجه به اطلاعاتی که مأموران در منطقه جوانرود به دست آوردند، به محض ورودشان به روستای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محاکمه 3 داعشی در ایران

جزییات محاکمه 3 داعشی در ایران