مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-11سياسي

ختم رسیدگی به پرونده اکبر طبری اعلام شد


طی روزهای گذشته جلسات رسیدگی به اتهامات متهم اکبر طبری و دیگر متهمان پرونده به ریاست قاضی بابایی برگزار شد و متهمان هر یک به بیان اخرین دفاع خود پرداختند امروز سه شنبه نیز اخرین جلسه این دادگاه برگزار شد.

- مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: طی روزهای گذشته جلسات رسیدگی به اتهامات متهم اکبر طبری و دیگر متهمان پرونده به ریاست قاضی بابایی برگزار شد و متهمان هر یک به بیان اخرین دفاع خود پرداختند امروز سه شنبه نیز اخرین جلسه این دادگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آخرین دفاعیات متهمین و موارد مطروحه در دادگاه در ذیل می آید: متهم طبری در ابتدای دفاعیات خود ضمن رد تمام اتهامات خود گفت: من تمام 16 اتهامی که در کیفرخواست آمده است را رد می کنم.

آخرین دفاع را وکیلم انجام می دهد، چون من حقوقی نیستم و از مسائل حقوقی چیزی نمی دانم.

طبری در بخش دفاعیات مربوط به ارتباطش با افرادی همچون دانیال زاده و نیاز آذری گفت: نماینده دادستان در جلسه دادگاه گفت درب اتاق من بر روی دانیال زاده باز بود، او همسایه من بود.

یا نیازآذری هر موقع به ایران می آمد به من سر می زد، آن هم نه در دفتر کارم بلکه در محل دیگری با پول خودم نه از پول بیت المال با او صبحانه می خوردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ختم رسیدگی به پرونده اکبر طبری اعلام شد

ختم رسیدگی به پرونده اکبر طبری اعلام شد