مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-11سياسي

بازگشت به کار 3 واحد تولیدی با حمایت دستگاه قضایی


با ورود و حمایت دستگاه قضایی، 3 واحد تولیدی تعطیل شده به چرخه تولید بازگشت.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: با ورود و حمایت دستگاه قضایی، 3 واحد تولیدی تعطیل شده به چرخه تولید بازگشت.

بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز (21 مردادماه) در جلسه اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه جلسه امروز مقارن با سالروز حمایت از صنایع کوچک در تقویم کشور است، این جلسه در راستای حمایت قضایی از بنگاه های تولیدی و حل مشکلات شان است؛ چرا که حمایت از تولید در سال جهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، یک تکلیف شرعی برای همه است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی حمایت از تولید و تلاش برای پیگیری و حل مشکلات بنگاه های تولیدی را یک وظیفه برای خود می داند، افزود: دستور اخیر ریاست قوه قضاییه مبنی بر اینکه بانک ها حق تملک واحدهای تولیدی را به خاطر بدهی بانکی ندارد، در استان زنجان با قاطعیت و بدون اغماض اجرا خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: هیچ دستگاه و سازمان دولتی حق ندارد با اقدامات خود، منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود؛ چراکه این عمل برخلاف ضوابط و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نباید اقدامات ما خواسته و ناخواسته منجر به تعطیلی بنگاه های تولیدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به کار 3 واحد تولیدی با حمایت دستگاه قضایی

بازگشت به کار 3 واحد تولیدی با حمایت دستگاه قضایی