مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-11سياسي

کرونا مسافران ناوگان عمومی یزد را تا یک دهم کاهش داد


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان این که استهلاک زیاد و مسافر کم، چالش جدی در حوزه اتوبوسرانی است، گفت: توسعه حمل و نقل درون شهری در یزد مستلزم تقویت زیرساخت های لازم و همچنین توجه به نیازهای آینده است.

- محمدرضا شفیعی صبح امروز سه شنبه 21 مردادماه، در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران- منطقه یزد، با اشاره به نقش فعالیت اصحاب رسانه در توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه، اظهار کرد: ارتقا کمی و کیفی خدمات به شهروندان از جمله مهمترین اولویت های اجرایی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد است.

وی انضباط در برنامه ریزی و ارائه خدمت را یکی از ضروری ترین ابزارهای موفقیت و رضایتمندی جامعه هدف دانست و افزود: با توجه به گستردگی فعالیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، عدالت در توزیع منابع و مدیریت واحد حائز اهمیت است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در ادامه با بیان این که اعضای تحت پوشش این سازمان حدود 14 هزار نفر هستند، گفت: توسعه حمل و نقل درون شهری در یزد مستلزم تقویت زیرساخت های لازم و همچنین توجه به نیازهای آینده است.

شفیعی با بیان این که مسافران حمل و نقل عمومی در شهر یزد یک دهم شدند، گفت: استهلاک زیاد و مسافر کم را چالشی مضاعف برای حوزه اتوبوسرانی در یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مسافران ناوگان عمومی یزد را تا یک دهم کاهش داد

کرونا مسافران ناوگان عمومی یزد را تا یک دهم کاهش داد