مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-11اقتصادي

روزی به نام بزرگ ترین دریاچه کره زمین/ حال و هوای این روزهای خزر


مجری طرح بین المللی نوسانات دریای خزر گفت: 21 مرداد ماه توسط پنج کشور حاشیه دریای خزر باعنوان روز دریای خزر نامگذاری کردند که این اتفاق جالبی است برای اینکه این کشورها به این نتیجه رسیدند با تعامل و توافق به سمت و سویی حرکت کنند تا بزرگ ترین دریاچه کره .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امروز روز دریای خزر؛ آبی بیکرانی که به استان های شمالی رنگ و جلوه خاصی بخشیده است و از آن می توان به عنوان گنجی در طبیعت نام برد که حتی حضور چند ثانیه ای در کنار آن فرد را به آرامش می رساند.

وجود دریای این آبی بیکران همه ساله گردشگران بسیاری را به سمت شمال کشانده و همین موضوع سبب شده نه تنها در تعطیلات بلکه در طول سال سواحل دریا پر شود از مردم و مسافرانی که برای دیدن این همه زیبایی از راه های دور و نزدیک خود را به ساحل می رسانند تا بتوانند به آرامش برسند.

  سال های قبل جشنواره ای به مناسبت روز دریای خزر در ساحل مازندران برگزار می شد که معمولا با جمعیت بسیار مردم برگزار می شد اما باتوجه به شرایط کرونا یی این مراسم نیز تحت الشعاع قرار گرفت.

همایون خوشروان مجری طرح بین المللی نوسانات دریای خزر در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: 21 مرداد ماه مصادف با 11 آگوست توسط پنج کشور حاشیه دریای خزر باعنوان روز دریای خزر نامگذاری کردند که این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی به نام بزرگ ترین دریاچه کره زمین/ حال و هوای این روزهای خزر

روزی به نام بزرگ ترین دریاچه کره زمین/ حال و هوای این روزهای خزر