مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-11فرهنگي

آغاز جشنواره ملی صنعت بیمه


جشنواره ملی فیلم، عکس و پوستر صنعت بیمه با همکاری بیمه مرکزی و بیمه کوثر با رونمایی از پوستر این جشنواره آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره با حضور رییس کل بیمه مرکزی، دبیر سندیکای بیمه گران، جمعی از هنرمندان، معاونان بیمه مرکزی و بیمه کوثر برگزار شد.

رییس کل بیمه مرکزی در این مراسم با بیان اینکه رسالت مشترک هنر و صنعت بیمه، کاهش دغدغه های مردم است، گفت: بهره گیری از زبان هنر در بیان مفاهیم هنری می تواند آحاد جامعه را با ظرفیت های صنعت بیمه بیش از پیش آشنا کند و همانگونه که رسالت هنر کاهش دغدغه های مردم است صنعت بیمه نیز این قابلیت را دارد که میزان نگرانی های جامعه را به شکل محسوسی کاهش دهد.

غلامرضا سلیمانی با قدردانی از ابتکار شرکت بیمه کوثر برای برپایی این جشنواره و حضور اعضای شورای سیاست گذاری در این نشست خاطرنشان کرد: طرح مباحث بیمه ای در قالب هنر یکی از برنامه های دیرینه صنعت بیمه است و اگر هنرمندان به صورت مستقیم با مؤلفه های بیمه ای سروکار داشته باشند پیام های بیمه ای آسان تر به مخاطبان منتقل خواهد شد.

وی تقویت باور بیمه ای در هنرمندان را زمینه ساز خلق آثار هنری در حوزه صنعت بیمه، دانست و اظهار کرد: اگر محصولات بیمه ای به خصوص بیمه نامه های زندگی و تأمین آتیه، همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره ملی صنعت بیمه

آغاز جشنواره ملی صنعت بیمه