مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-11پزشكي

اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی آذربایجان غربی بروز پرداخت شده است


سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی گفت: اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی بروز بوده و در آخرین پرداختی همراه با حقوق تیرماه و اضافه کاری تیرماه نیز پرداخت شده است.

- سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان: اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی آذربایجان غربی بروز پرداخت شده است ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی گفت: اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی بروز بوده و در آخرین پرداختی همراه با حقوق تیرماه و اضافه کاری تیرماه نیز پرداخت شده است.

دکتر موسوی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به اعتراض جمعی از پرستاران شرکتی در ارومیه افزود: تمامی پرستاران رسمی وپیمانی وقراردادی دانشگاه فعلا اضافه کاری اسفند 98 را دریافت کرده اند.

وی درباره کارانه نیروهای شرکتی بیان کرد: اگر دانشگاه همزمان با حقوق پرداختی کارانه داشته باشد، همانند سایر پرسنل کارانه نیز به نیروهای شرکتی پرداخت می شود اما اگر دانشگاه در اواسط ماه کارانه پرداخت کند به دلیل اینکه سازمان تامین اجتماعی ماهانه فقط یک فایل از شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی آذربایجان غربی بروز پرداخت شده است

اضافه کاری پرستاران و نیروهای بهداشتی شرکتی آذربایجان غربی بروز پرداخت شده است