مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-11اجتماعي

ابلاغ بسته تحولی توانمندسازی نیروی انسانی مدارس غیردولتی به استان ها


سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، بسته تحولی بالندگی و توانمندسازی نیروی انسانی را جهت اجرا به استان ها ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی به استناد ماده 27 قانون تأسیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و در اجرای بند 2 بخشنامه ابلاغی وزیر آموزش وپرورش و با رویکرد استفاده از بسته های تحولی، بسته تحولی بالندگی و توانمندسازی نیروی انسانی را به استان ها ابلاغ کرد.

بر این اساس، به منظور اجرای دوره های آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی و نیز ضرورت دریافت گواهی صلاحیت حرفه ای کارکنان شاغل در مدارس غیردولتی تا مهرماه سال 1402، این دستورالعمل جهت اجرا به استان ها ابلاغ می شود.

لذا ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه مشارکت های مردمی به آدرس mosharekatha.

ir از تاریخ  اول مرداد99 لغایت 10 شهریور99 انجام می شود و مجریان برگزار کننده دوره های آموزشی کلیه مؤسسات و مراکز آموزشی دارای مجوز صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز توسط نماینده منتخب شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی کشور معرفی شوند.

همچنین با توجه به شیوع بیماری کووید-19 و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، دوره های آموزشی در سال تحصیلی 1400-1399 عموماً به صورت الکترونیکی و پروژه محور اجرا می شود بر اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بسته تحولی توانمندسازی نیروی انسانی مدارس غیردولتی به استان ها

ابلاغ بسته تحولی توانمندسازی نیروی انسانی مدارس غیردولتی به استان ها