مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-11فرهنگي

صنعت سینما، مشکلات متعددی را به سازنده تحمیل می کند


فیلمنامه نویس و کارگردان سینما گفت: باتوجه به جایگاه جنگ هشت ساله تحمیلی در تاریخ معاصر جهان، برای جریان سازی فرهنگی به شدت لازم است که حوزه دفاع مقدس به عنوان یک جریان بالنده تلقی گردیده و حداقل سالیانه یک فیلم با استانداردهای بین المللی در این حوزه تولید کنیم.

- سید رضا صافی با اشاره به صنعت فیلم سازی کشور بیان کرد: صنعت سینما علاوه بر اینکه به شدت گران، سخت و دشوار است؛ هم در عرصه تولید و حواشیِ گریزناپذیر آن و هم در مرحله پخش و اکران، مشکلات متعددی را به دوش سازنده خود تحمیل می کند.

تخم مرغ جنگی بر اساس یک جوک بوشهری ساخته شد! وی درباره ایده ساخت فیلم تخم مرغ جنگی در سال 1384، گفت: ایده تخم مرغ جنگی بر اساس یک لطیفه رایج بوشهری که در زمان جنگ بر سر زبان ها افتاده بود، شروع شد و در ابتدا نیز قرار بر تولید آن به صورت یک نماهنگ بود؛ ولی در نهایت به صورت یک فیلم داستانی 30 دقیقه ایِ موزیکال تولید شد که بنا بر گفته استاد خسرو سینایی این فیلم اولین فیلم سینمای جنگ ایران است که با محوریت زندگی و در مدح آن ساخته شده است .

نکته جالب اینجاست که این فیلم موفق ترین کار من از لحاظ بازخورد و جذب مخاطبین بوده است.

و جالبتر اینکه همچنان و تا همین امروز که بیش از 14 سال از تولید آن می گذرد، به شکل مستمر در جشنواره های دفاع مقدس -بخصوص جشنواره د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت سینما، مشکلات متعددی را به سازنده تحمیل می کند

صنعت سینما، مشکلات متعددی را به سازنده تحمیل می کند