مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-11سياسي

ایجاد اشتغال برای 213 معتاد بهبود یافته در استان فارس


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در استان فارس برای بیش از 213 معتاد بهبود یافته کارآفرینی صورت گرفته است.

- گزارش خبرنگار مهر ، محمدرضا ابراهیمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از مباحثی که در حوزه مبارزه با مواد مخدر مورد توجه بوده موضوع ایجاد اشتغال برای معتادین رهایی یافته از اعتیاد است.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده در استان فارس دو کارآفرین در حوزه ایجاد اشتغال برای معتادین رهایی یافته از بند اعتیاد فعالیت خود را آغاز کردند و این افراد توانسته اند با به کارگیری 109 نفر در حوزه فعالیت های خدماتی و 104 نفر در حوزه صنعتی نقش ویژه ای در بازگشت به جامعه برای این افراد داشته باشند.

او تصریح کرد: در استان فارس تاکنون بالغ بر 900 نفر از معتادین متجاهر ساماندهی شده اند این در حالی است که با توجه به شیوع کرونا 25 معتاد متجاهر که ساماندهی شده اند نیز نتایج آزمایش کووید 19 آنان مثبت اعلام شده است.

ابراهیمی یادآور شد: تاکنون نزدیک به 109 نفر از افرادی که از بند اعتیاد رهایی یافته اند زیر چتر پوشش حمایتی سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش ظرفیت نگهداری بیمار در استان فارس اکنون امکان ارائه خدمات درمانی به 7 هزار معتاد فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 213 معتاد بهبود یافته در استان فارس

ایجاد اشتغال برای 213 معتاد بهبود یافته در استان فارس