مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-11فرهنگي

رتبه نخست خوزستان در تولید تئاتر در سه ماهه نخست سال 99


معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از کسب رتبه نخست تولید تئاتر با 79 برنامه توسط این اداره کل در سه ماهه نخست سال 1399 در کشور خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از کسب رتبه نخست تولید تئاتر با 79 برنامه توسط این اداره کل در سه ماهه نخست سال 1399 در کشور خبر داد.

ناصر آریایی نیا با اعلام این خبر گفت: در فروردین ماه امسال 39 برنامه، اردیبهشت 25 برنامه و خرداد 15 برنامه داشته ایم که در مجموع با 79 برنامه بالاترین آمار عناوین تولید تئاتر را در کشور کسب کردیم و استان های تهران و کرمانشاه در رده دوم و سوم بعد از ما قرار دارند.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان عرضه هنر به طور مستقیم از ما گرفته شده است، افزود: شرایط موجود معضلی برای جامعه هنری محسوب می شود چراکه برآیند کار هنری این است که عرضه مستقیم برای مخاطب داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برپایه اعلام اداره کل ارشاد خوزستان، آریایی نیا اضافه کرد: بیشتر کارهای هنری باید تاثیرگذاری نفس به نفس داشته باشند اما به دلیل شرایط موجود این امکان از جامعه هنری کشور و جهان گرفته شد و ما به فضای مجازی روی آوردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست خوزستان در تولید تئاتر در سه ماهه نخست سال 99

رتبه نخست خوزستان در تولید تئاتر در سه ماهه نخست سال 99