مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-11بين الملل

مذاکره برای پرواز به اسپانیا، آلمان و ایتالیا +جزییات


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از مذاکره برای انجام پروازهای ایران به کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، آلمان و ایتالیا خبر داد و گفت:به احتمال زیاد تا اول سپتامبر (11 شهریور) این پروازها راه اندازی شود.

- دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از مذاکره برای انجام پروازهای ایران به کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، آلمان و ایتالیا خبر داد و گفت:به احتمال زیاد تا اول سپتامبر (11 شهریور) این پروازها راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی کشورهای مختلف، پروازهای مسافری از بسیاری مبادی و به بسیاری مقاصد دنیا لغو شد و طی ماه های گذشته کشورهای بسیاری برای از سرگیری پروازهای مسافری خارجی خود با یکدیگر مذاکره کردند.

ایران نیز طی ماه های گذشته همین مذاکرات را در پیش گرفت و برخی از پروازهای خارجی خود را به صورت مشروط و با رعایت پروتکل های خارجی از سر گرفته است.

مقصود اسعدی سامانی - دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی- در این باره به ایسنا گفت: شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر برای پرواز به میلان، رم و مادرید در حال مذاکره و دریافت مجوز هستند و مذاکراتی را با آلمانی ها نیز آغاز کردند.

وی افزود: به نظر می رسد برای از سرگیری پروازهای اروپایی به ویژه به سه مقصد مذکور، مجوزهای لازم دریافت شده و احتمالا تا او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره برای پرواز به اسپانیا، آلمان و ایتالیا +جزییات

مذاکره برای پرواز به اسپانیا، آلمان و ایتالیا +جزییات