مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-11سياسي

رییس جدید دادگستری استهبان معرفی شد


با حکم ریاست معظم قوه قضاییه، قاضی «یعقوب رزاقی» که پیش از این دادستانی شهرستان زرین دشت را برعهده داشت به عنوان رییس جدید دادگستری استهبان منصوب شد.

- شیراز - با حکم ریاست معظم قوه قضاییه، قاضی یعقوب رزاقی که پیش از این دادستانی شهرستان زرین دشت را برعهده داشت به عنوان رییس جدید دادگستری استهبان منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان استهبان با حضور ربیع اله قربانی قائم مقام رییس کل دادگستری فارس، قضات و کارکنان دادگستری و اعضای شوراهای حل اختلاف این شهرستان، ائمه جماعات و امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تأمین و برخی از مسئولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان استهبان برگزار شد.

قاضی قربانی افزود: تحول در دستگاه قضایی یک حرکت پویا و مستمری است که قابل توقف و تأخیر بردار و تعطیل بردار نیست و این ذات دستگاه قضایی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در همه زمینه ها مسیر رشد و پویایی را طی کرده و به لطف خداوند در مسیر تحول قضایی به مراحل بالاتر هم خواهیم رسید.

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس در تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی استهبان به سند تحول از سوی رییس قوه قضاییه حضرت آیت الله رییسی و نظر مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید دادگستری استهبان معرفی شد

رییس جدید دادگستری استهبان معرفی شد