مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-11سياسي

آیا کرونا یکی از امتحانات الهی پیش از ظهور است؟


حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به لزوم اجرای مواسات در میان مؤمنین گفت: مواسات میان مؤمنین از نشانه های آخر الزمان است و احتمال دارد کرونا یک نقشه الهی باشد برای اینکه جامعه را به سمت همدلی و مواسات ببرد و آخرین امتحانات را از شیعه قبل از ظهور بگیرد.

- ایسنا/قم حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به لزوم اجرای مواسات در میان مؤمنین گفت: مواسات میان مؤمنین از نشانه های آخر الزمان است و احتمال دارد کرونا یک نقشه الهی باشد برای اینکه جامعه را به سمت همدلی و مواسات ببرد و آخرین امتحانات را از شیعه قبل از ظهور بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان طی سخنانی در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه اصل امامت توسط امام صادق علیه السلام جا افتاده بود و امام کاظم علیه السلام باید به جامعه سازی می پرداختند، اظهار کرد: غیر از مسأله ارادت و احترام به امام، شیعیان موظف هستند به یکدیگر هم احترام بگذارند و محبت کنند و ولایت یکدیگر بر هم را بپذیرند.

وی با اشاره به ولایت عرضی مؤمنین بر یکدیگر، اظهار کرد: گاهی اوقات در روایات سخنانی در زمینه ولایت مؤمنین بر همدیگر ذکر شده که موجب تعجب اصحاب بوده و در باب احترام به شیعه، امام کاظم عباراتی دارند که توجه به آن لازم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کرونا یکی از امتحانات الهی پیش از ظهور است؟

آیا کرونا یکی از امتحانات الهی پیش از ظهور است؟