مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-11اقتصادي

مرمت راه های کرمانشاه نیازمند 5 هزار میلیارد ریال اعتبار است


مرمت راه های کرمانشاه نیازمند پنج هزار میلیارد ریال اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبرز کرمی با بیان اینکه مجموعه راه های استان کرمانشاه هشت هزار و 51 کیلومتر راه (اصلی، فرعی و روستایی) است، اظهار کرد: 3 هزار و 500 کیلومتر از مجموعه 5 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی استان آسفالت شده اند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 700 کیلومتر از راه های روستایی خاکی یا شوسه است، ادامه داد: هم اکنون 185 کیلومتر از راه های روستایی استان در قالب 75 طرح در مرحله قرارداد و اجرا هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: سال گذشته رتبه سوم لکه گیری و روکش آسفالت در کشور را کسب کردیم و امسال در مجموع با انجام حدود 572 کیلومتر روکش آسفالت، لکه گیری، کارهای ایمنی و… به صورت امانی و پیمانی، رتبه دوم کشوری را به دست آوردیم.

وی اعتبار لازم برای آسفالت کل راه های (شوسه و خاکی)، راه سازی، روکش و لکه گیری راه های موجود را بیش از 5 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با تأمین این اعتبار کل راه های استان آسفالته می شود.

کرمی اضافه کرد: کارها به صورت پیمانی و امانی انجام می شود، بنابراین اعتبارات باید به نحوی باشد تا پیمانکاران رغبت کار داشته باشد، اگر اعتبار مورد نیاز تزریق شود یک ساله آسفالت راه های استان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت راه های کرمانشاه نیازمند 5 هزار میلیارد ریال اعتبار است

مرمت راه های کرمانشاه نیازمند 5 هزار میلیارد ریال اعتبار است