مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-11سياسي

کمبود فضا و کادر آموزشی در آموزش و پرورش/جایگزین نیرو به کندی انجام می شود


باید اذعان کنیم به لحاظ فضا و کادر آموزشی کمبود داریم و نیروی آموزشی تحلیل رفته و جایگزین به کندی انجام می شود که باید در برنامه دولت و نمایندگان این موضوع دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید فصیحی هرندی صبح امروز در آیین افتتاح یک مجتمع آموزشی غیردولتی با گرامیداشت یاد شهدای فرهنگ بر اهمیت تقویت فعالیت های آموزشی تأکید کرد و اظهار داشت: 35 درصد پوشش دانش آموزشی شهرستان را در مدارس غیردولتی داریم.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: عدالت آموزشی می طلبد فضای مناسبی برای همه کسانی که نیاز به آموزش دارند، اجرا شود دولت ها شاید توان نداشته باشند که همه امکانات آموزشی را فراهم کنند که بخش خصوصی با ورود خود باری از دوش دولت برداشته همچنین خیران در راستای توسعه فضاهای آموزشی خیلی کمک کردند که در واقع کمک به توسعه عدالت آموزشی بوده است.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان تصریح کرد: باید اذعان کنیم به لحاظ فضا و کادر آموزشی کمبود داریم و نیروی آموزشی تحلیل رفته و جایگزین به کندی انجام می شود که باید در برنامه دولت و نمایندگان این موضوع دیده شود.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه آموزش خوب مستلزم فضای آموزشی متناسب با نسل جدید است، افزود: همچنین باید شرایطی ایجاد شود مدارس غیردولتی بتوانند از تسهیلات بهره مند شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضا و کادر آموزشی در آموزش و پرورش/جایگزین نیرو به کندی انجام می شود

کمبود فضا و کادر آموزشی در آموزش و پرورش/جایگزین نیرو به کندی انجام می شود