مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-11سياسي

از رعایت پروتکل ها در آزمون ارشد راضی بودیم


وزیر بهداشت درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در آزمون های دکتری و ارشد و همچنین علت تعویق برگزاری کنکور سراسری توضیح داد.

- وزیر بهداشت درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در آزمون های دکتری و ارشد و همچنین علت تعویق برگزاری کنکور سراسری توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی درباره برگزاری کنکور سراسری گفت: کنکور سراسری باید در موقع مقرر که در ستاد ملی کرونا قید و تصویب شده بود، برگزار می شد، اما در آنجا هم گفته بودیم که شیوه نامه ها و استانداردها را کمی سخت تر خواهیم گرفت.

وی افزود: کنکور کارشناسی ارشد و دکتری با حداقل شکست پروتکل ها و شیوه نامه های ابلاغی برگزار شد.

ما از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد خیلی راضی بودیم البته در آنجا هم مواردی از مشکلات و نارسایی ها داشتیم اما بسیار اندک بود؛ به طوری که از 450 تا عکسی که از 5300 مراقبی که در کنکور ارشد گذاشته بودم، به جز چهار پنج مورد، مابقی موارد فوق العاده خوب بود.

وزیر بهداشت افزود: قرار بود ما با همین الگو کنکور آزمون سراسری را هم برگزار کنیم منتهی در آنجا گفته بودیم که شیوه نامه ها واستانداردها را کمی سخت تر خواهیم گرفت؛ زیرا اگر فاصله بین دو نفر در کارشناسی ارشد را یک متر و 60 در نظر می گیریم به دلیل این است که آنها به بلوغ بیشتری از تفکر بهداشتی رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رعایت پروتکل ها در آزمون ارشد راضی بودیم

از رعایت پروتکل ها در آزمون ارشد راضی بودیم