مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-11سياسي

رسیدگی به 218 پرونده جنایی و بازداشت چند مسئول سعودی در ارتباط با فساد


یک مسئول سازمان نظارت و مبارزه با فساد عربستان سعودی با اشاره به رسیدگی به 218 پرونده جنایی در دوره اخیر از بازداشت شماری از مسئولان این کشور در ارتباط با فساد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مسئول سازمان نظارت و مبارزه با فساد در عربستان سعودی گفت که در دوره اخیر به 218 پرونده جنایی رسیدگی شده است.

او همچنین به چندین پرونده فساد اشاره کرد و گفت که در پرونده نخست یک تاجر در منطقه الشرقیه و 10 شهروند از جمله عضو کنونی شورای مشورتی، یک قاضی سابق، مسئول دفتر اسناد، کارمند سابق بانک، رییس پلیس سابق منطقه و مدیر سابق اداره گمرک یکی از فرودگاه ها بازداشت شدند و تعدادی از افسران بازنشسته نیز متهم این پرونده هستند که به دلیل شرایط جسمانی آن ها بازداشت نشدند.

طبق گزارش خبرگزاری عربستان (واس )، تاجر منطقه الشرقیه به پرداخت رشوه به مبلغ 20 میلیون ریال و نیز دست داشتن در پولشویی و انجام معاملات صوری متهم است که عضو مجلس شورای مذکور و تعدادی دیگر از متهمان با او همدست بوده و توانسته اند به تسهیلات و وام هایی از بانک هایی داخلی و خارج عربستان به صورت غیرقانونی دست یابند.

این مسئول سعودی همچنین گفت که در پرونده دیگری نیز مدیر یکی از بنادر و تعدادی از کارکنان آن از جمله مدیر روابط عمومی و مدیر اداره پروژه ها و دو تن از کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 218 پرونده جنایی و بازداشت چند مسئول سعودی در ارتباط با فساد

رسیدگی به 218 پرونده جنایی و بازداشت چند مسئول سعودی در ارتباط با فساد