مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-11اقتصادي

نقشه فرش قزوین در سطح کشور معرفی نشده است


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: مهم ترین مشکل در حوزه فرش دستبافت این است که نقشه فرش قزوین در سطح کشور معرفی نشده است و اگر بررسی شود خواهیم دید افرادی که در حوزه فرش فعالیت دارند عمدتاً نقشه فرش دیگر استان ها را می بافند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: مهم ترین مشکل در حوزه فرش دستبافت این است که نقشه فرش قزوین در سطح کشور معرفی نشده است و اگر بررسی شود خواهیم دید افرادی که در حوزه فرش فعالیت دارند عمدتاً نقشه فرش دیگر استان ها را می بافند.

صدیقه ربیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در خصوص طرح توسعه مشاغل خانگی باید بگوییم که این طرح با همکاری جهاددانشگاهی در دیگر استان ها به صورت آزمایشی اجرا شده بود که نتایج خوبی حاصل شد.

این طرح برای اولین بار سال 98 در استان قزوین اجرایی شد که امیدواریم در سال 99 در شناسایی زنان سرپرست خانوار موفق تر عمل کنیم.

وی ادامه داد: برای توسعه مشاغل خانگی باید به عوامل مختلف توجه کرد؛ اولین عامل این است که فعالان این عرصه ساماندهی شده و بین آنان و پیشران ها پیوند برقرار شود تا به عنوان یک عضو پایدار به عنوان فعال اقتصادی در بازار فعالیت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه فرش قزوین در سطح کشور معرفی نشده است

نقشه فرش قزوین در سطح کشور معرفی نشده است