مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-11اقتصادي

اجرای طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت در محورهای استان زنجان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ازابتدای سال جاری تا کنون 110 کیلومتر از راه های استان با اجرای عملیات روکش آسفالت، درحال بهسازی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عبدالحسین علی اکبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت برای 110 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان زنجان برنامه ریزی شده که توسط پیمانکاران از ابتدای سال، در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه 10 اکیپ عملیاتی در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند، گفت: لکه گیری و روکش آسفالت در 25 کیلومتر از آزاد راه زنجان - قزوین با مبلغ قرارداد 70 میلیارد ریال و انعقاد قراردادی بالغ بر 400 میلیارد ریال، همچنین لکه گیری و روکش آسفالت در 10 کیلومتر از آزادراه زنجان - تبریز به مبلغ 70 میلیارد ریال در حال انجام است.

علی اکبری در خصوص اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور ترانزیت زنجان- قزوین (کمربندی ابهر-خرمدره) گفت: این پروژه تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی یادآور شد: عملیات بهسازی روکش آسفالت محور بناب- منجیل – گیلوان به طول هشت کیلومتر در حال انجام است که 5 کیلومتر آن 100 درصد به اتمام رسیده و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت در محورهای استان زنجان

اجرای طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت در محورهای استان زنجان