مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-11اقتصادي

اشتغالزایی 2936 نفری صنایع کوچک در شهرستان بروجن


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجن گفت: در سطح شهرستان بروجن 175 واحد صنایع کوچک وجود دارد و مجموع اشتغال این صنایع در شهرستان به دو هزار و 936 نفر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن، امروز 21 مردادماه به نام روز ملی صنایع کوچک ثبت شده است، شاید خیلی ها ندانند صنایع کوچک چیست و چه مزیتی برای جهش  تولید دارد، البته کم لطفی ها به همین جا ختم نمی شود و دولت ها هم آنها را نادیده گرفته اند.

صنایع کوچک می تواند یکی از پایه های اصلی اشتغالزایی باشند و در بخش های مختلف به صنعت یک کشور کمک کنند، اما امروز با مشکلات مالی و عدم حمایت رو به رو هستند، در زیر احوال صنایع کوچک شهرستان بروجن را جویا شدیم.

مظاهر ربیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تعریف صنایع کوچک، گفت: در مجموعه وزارت صمت، به واحدهایی که نیروی کار آنها زیر 50 نفر باشد، صنایع کوچک گفته می شود.

رییس صمت شهرستان بروجن، بیان کرد: در سطح شهرستان بروجن 175 واحد صنایع کوچک وجود دارد که به صورت فعال و نیمه فعال مشغول به کار هستند و مجموع اشتغال این صنایع در شهرستان به دو هزار و 936 نفر می رسد.

وی با اشاره به حمایت سازمان صمت شهرستان بروجن از این صنایع، گفت: تسهیلاتی در قالب طرح رونق به این صنایع داده می شود، در برنامه تولید و اشتغال تبصره 18 نیز به صنایع کوچک تسهیلات ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 2936 نفری صنایع کوچک در شهرستان بروجن

اشتغالزایی 2936 نفری صنایع کوچک در شهرستان بروجن