مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-11اقتصادي

نیاز 20 میلیاردی مازندران به دستگاه اکسیژن ساز


معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از نیاز 20 میلیارد تومانی این استان برای خرید دستگاه اکسیژن ساز خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از نیاز 20 میلیارد تومانی این استان برای خرید دستگاه اکسیژن ساز خبر داد.

محمد پنبه چی در نشست با خبرنگاران که در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، با بیان اینکه عمر کووید 19 یک سال نیز نشده است، گفت: میزان آگاهی بشر از رفتار این بیمار مرتب تغییر می کند و هر روز ما اطلاعات تازه ای از آن پیدا می کنیم.

وی با بیان اینکه با گسترش این بیماری نیاز بیمارستان ها تغییر کرده است، افزود: در گذشته اکسیژن تولید شده در سیستم های اکسیژن سازی بیمارستانی مازاد بود اما در حال حاضر در همه دنیا تامین اکسیژن که نیاز ضروری بیماران کرونایی است در مراکز درمانی دچار چالش شد.

پنبه چی با بیان اینکه باتوجه به گسترش بیماری در سطح استان برای تامین دستگاه های اکسیژن ساز مراکز درمانی مجبور به خرید آن ها به صورت طرح تشریفاتی شدیم، ادامه داد: دستگاه در بازار موجود نیست و کارخانه ای که دستگاه اکسیژن ساز را در بازار تولید می کرد با حجم گسترده سفارشات مواجه شده است به طوری که هزاران بیمارستان این دستگاه ها را سفارش داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 20 میلیاردی مازندران به دستگاه اکسیژن ساز

نیاز 20 میلیاردی مازندران به دستگاه اکسیژن ساز