مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-11سياسي

شهردار برای اداره شهرک های تهران لایحه به شورا بیاورد


از شهردار تهران می خواهم برای مشخص شدن نحوه خدمات رسانی به شهرک های تهران نظیر اکباتان لایحه ای به شورا بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص معضلات و مسائل منطقه 5 شهرداری تهران گفت: شورایاری ها اگر به درستی نهادینه شوند می توانند کارهای بزرگی در مناطق انجام دهند.

وی افزود: ما قانون تقسیمات کشوری را داریم که سلسله مراتب روستا و شهر و بخش و شهرک را مشخص کرده است و به رسمیت شناخته است و نحوه خدمات رسانی به آنها مشخص شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: یکی از از این سطوح اشاره شده شهرک ها هستند که در قانون نحوه اداره آنها آمده است و اداره آنها به عهده هیات مدیره های این شهرک ها گذاشته شده است.

رسولی خاطرنشان کرد: البته در تهران نوع شهرک های موجود مانند اکباتان و آپادانا در زمان تاسیس خارج از منطقه شهری بوده اند و خدماتی از شهر نمی گرفته اند اما امروز در قلب منطقه 5 است.

وی افزود: من پیشنهادم به شهردار تهران این است که برای تعیین تکلیف نحوه تقسیم کار میان شهرداری و هیات مدیره این شهرک ها لایحه ای به شورای شهر بیاورند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:برخی از این هیات مدیره ها زمان قانونی فعالیت شان تمام شده است و امروز در برخی از این شهرک ها شاهد هرج و مرج در نحوه فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار برای اداره شهرک های تهران لایحه به شورا بیاورد

شهردار برای اداره شهرک های تهران لایحه به شورا بیاورد