مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-11سياسي

بیابان هایی که سودآور شدند/هاب شتر طرحی برای جهش تولید و اشتغال


ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اجرای طرح هاب شتر و تامین 10 هزار نفر شتر برای خراسان جنوبی گامی بلند در راستای تحقق جهش تولید و اشتغال برداشته است.

- بیرجند- ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اجرای طرح هاب شتر با تامین 10 هزار نفر شتر برای خراسان جنوبی گامی بلند در راستای تحقق جهش تولید و اشتغال برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مقداد همتی مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در نشست خبری اظهارکرد: در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید و اشتغالزایی که در سال های اخیر به نام رونق و جهش تولید نامگذاری شده است، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برنامه های مفصلی در این خصوص تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه راهبری تلفیق تولید و اشتغال با شرکت پردیس است، عنوان کرد: در استان های مختلف با توجه به مزیت های نسبی آن اقدامات مختلفی برای ایجاد اشتغال انجام داده ایم.

وی با اشاره به سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به خراسان جنوبی در ابتدای سال گذشته بین داشت: پیرو این سفر مطالعات خوبی در خصوص مزیت های استان خراسان جنوبی به منظور ساماندهی تولید و اشتغالزایی انجام شد.

مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی از مزیت های استان خراسان جنوبی برای اشتغال زایی و تولید پرورش شتر اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیابان هایی که سودآور شدند/هاب شتر طرحی برای جهش تولید و اشتغال

بیابان هایی که سودآور شدند/هاب شتر طرحی برای جهش تولید و اشتغال