مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-11سياسي

شورای پنجم در سال چهارم/ چه کسی سکاندار شورا می شود؟


طبق تقویم شوراهای شهر در آینده نزدیک، انتخابات هیأت رییسه برای سال آخر برگزار خواهد شد و این بار هیأت رییسه با حضور اعضای جدید برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، یکم شهریورماه سال 1396 بود که مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان برگزار شد.

شورایی که برخلاف سایر ادوار کاملا مردانه بود و انتظار می رفت که حواشی این دوره به علت این ترکیب کمتر از سایر دوره ها باشد.

همین شورای مردانه در حضور مسؤولان استانی، قسم یاد کردند که در حفظ امانت و انجام وظایف خود و خدمت به مردم در چارچوب قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات و در همه زمینه ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادامی که در شورای اسلامی شهر عضویت دارند در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام کنند.

در حاشیه شورا امروز سه سال از زمانی که اعضای شورای شهر قسم خدمت رسانی یاد کردند می گذرد، سه سالی که برخلاف تصورات کم حاشیه هم نبود.

از ابتدای انتخاب شهردار گرفته تا مشاوران شهردار، حواشی مربوط به جذب نیرو و واگذاری نیروهای فضای سبز و امور شهر به بخش خصوصی، سفر برخی از اعضای شورای شهر به ژنو تا تغییر مسیر اتوبوس های درون شهری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای پنجم در سال چهارم/ چه کسی سکاندار شورا می شود؟

شورای پنجم در سال چهارم/ چه کسی سکاندار شورا می شود؟