مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-11سياسي

ادامه واکنش ها به سخنان جنجالی رییس بنیاد مستضعفان


با این که اغلب نهادهایی که از آنها نام برده شده بود، با اظهارات مجازی و رسانه ای یا بیانیه ای نسبت به فتاح واکنش نشان دادند اما برخی واکنش ها فراتر از این و در قالب تحلیل رفتار مدیریتی فتاح بود.

- واکنش ها و تحلیل هایی که اغلب او را شناسنامه به دست و آماده برای نام نویسی در انتخابات 1400 تصویر می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: یک سیاستمدار دهه چهلی که با نگاهی به میانگین سنی مقامات جمهوری اسلامی، جوان محسوب می شود از قره باغ ارومیه تا تهران و رسیدن به وزارت و سپس انتخاب شدن برای ریاست بر نهادهای حاکمیتی راهی را طی کرده که مقبول افتاده است.

مردی که این روزها فریم های مشخصی از او در اذهان عمومی نقش بسته؛ تا زانو در گل و لای ، رییس کمیته امداد امام خمینی که مشغول کمک رسانی به در سیل ماندگان است.

دست محبت بر سر کودکان و بیماران ، رییس کمیته امداد مشغول نظارت مستقیم و سرکشی به محرومان تحت پوشش این نهاد است و این روزها در قاب تلویزیون و در قامت رییس بنیاد مستضعفان، در حال نام بردن از همه مقامات از نظامی تا سیاسی، از چپ تا راست است که مستاجران املاک مصادره شده اوان انقلاب به نفع مستضعفان هستند؛ گویی بر سر سفره انقلاب نشسته، دست بر بیت المال انداخته و از قضا اجاره ای هم پرداخت نمی کند! پرویز فتاح مرد شماره یک همه این صحنه هاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه واکنش ها به سخنان جنجالی رییس بنیاد مستضعفان

ادامه واکنش ها به سخنان جنجالی رییس بنیاد مستضعفان