مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-11اقتصادي

واردات برنج و نگرانی از حیف و میل شدن ارز دولتی


جلوگیری از واردات، توسعه صادرات، برقراری معافیت های مالیاتی، تخصیص ارز ترجیحی به کالاهای اساسی و جلوگیری از تخصیص ارز به کالاهای لوکس و تشریفاتی، - ایسنا/مازندران جلوگیری از واردات، توسعه صادرات، برقراری معافیت های مالیاتی، تخصیص ارز ترجیحی به کالاهای اساسی و جلوگیری از تخصیص ارز به کالاهای لوکس و تشریفاتی، شفافیت مالی و برخورد گسترده با فساد و رانت از جمله مواردی است که می تواند به تولیدکننده واقعی کمک کند تا جهش تولید را رقم بزند، موضوعی که این روزها به دغدغه برنجکاران مازندرانی تبدیل شده است.

جهش تولید همانطور که از نامش پیداست باید تلاشی باشد برای ایجاد شرایطی که در آن تولید به چندین برابر حالت کنونی برسد و برای دستیابی به چنین تولیدی باید زمینه های آن فراهم شود.

جلوگیری از واردات، توسعه صادرات، برقراری معافیت های مالیاتی، تخصیص ارز ترجیحی به کالاهای اساسی و جلوگیری از تخصیص ارز به کالاهای لوکس و تشریفاتی، شفافیت مالی و برخورد گسترده با فساد و رانت از جمله مواردی است که می تواند به تولیدکننده واقعی کمک کند تا جهش تولید را رقم بزند.

مازندران در بین استان های کشور دارای بیشترین ظرفیت برای جهش تولید در بخش کشاورزی است، مرکبات، گل و گیاه، مرغ، برنج، کیوی و سایر محصولات شیلاتی، دامی، زراعی و باغی در این استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات برنج و نگرانی از حیف و میل شدن ارز دولتی

واردات برنج و نگرانی از حیف و میل شدن ارز دولتی