مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-11اقتصادي

پروژه GNAF در استان به کجا رسید؟/ انجام نقطه گذاری در 6 شهر چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل شرکت پست چهارمحال و بختیاری جزییات پروژه GNAF را تشریح کرد و گفت: یکی از وظایف پست در اجرای این پروژه، نقطه گذاری است که به دلیل عدم همکاری شهرداری ها و سازمان ثبت اسناد فقط در 6 شهر استان انجام شده است.

- عبدل درگاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد جزییات پروژه GNAF را تشریح کرد و گفت: این پروژه برآمده از دل اداره جغرافیایی و کدگذاری شرکت پست است و از پروژه های اقتصاد مقاومتی محسوب می شود .

مدیرعامل شرکت پست چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در نتیجه نهایی این پروژه تمام اماکن کشور به یک طول و عرض جغرافیایی همیشه ثابت وصل می شوند و این طول و عرض جغرافیایی کد پستی و نشانی استاندارد می گیرد که با اجرای این پروژه کلید مشترکی بین همه سازمان های خدمات رسان بوجود می آید.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه بانک های اطلاعاتی سازمان ها می توانند باهم ارتباط برقرار کنند که در حال حاضر این امکان وجود ندارد، همچنین قابلیت ارائه خدمات مکان محور  آب، برق و گاز در GNAF وجود دارد.

درگاهی افزود: GNAF پروژه ای است که سازمان های زیادی باید به آن ورود پیدا کنند و در همین راستا برای هر سازمان وظایفی تعریف شده است برای مثال ثبت اسناد باید نقشه های پارسل را در اختیار پست قرار دهد، شهرداری موظف به ساماندهی معابر، پلاک های شهری، مرز بندی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه GNAF در استان به کجا رسید؟/ انجام نقطه گذاری در 6 شهر چهارمحال و بختیاری

پروژه GNAF در استان به کجا رسید؟/ انجام نقطه گذاری در 6 شهر چهارمحال و بختیاری