مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 17:052020-08-10سياسي

مدیریت انقلابی لازمه موفقیت حکومت است/ لزوم بصیرت داشتن مردم


اهواز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: علت اصلی مشکلات داخلی مدیریت لیبرالیستی است که حکومت دارد و اگر بخواهیم موفق شویم به یک مدیریت انقلابی نیاز داریم.

- اهواز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: علت اصلی مشکلات داخلی مدیریت لیبرالیستی است که حکومت دارد و اگر بخواهیم موفق شویم به یک مدیریت انقلابی نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار ظهر امروز اظهار کرد: علم اشکال مختلفی دارد که علم خداشناسی، خودشناسی و مسئولیت شناسی از آن جمله هستند.

وی افزود: علم آسیب شناسی از اهمیت والایی برخوردار است که بدانید چه چیزی آدم را از دین خارج می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در ادامه تصریح کرد: از آسیب های جوامع بشری خاصه دینی به ویژه انقلابی آسیب شناسی ضعیف است.

یکی از عوامل اصلی که می تواند ما را حفظ یا خدایی نکرده از دین خارج کند این است که نمی دانیم چه چیزی ما را از دین ما خارج می کند.

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: باید یک آسیب شناسی موفق انجام شود تا که در طول تاریخ اسلام بعد از آن همه عزت، مشخص شود چه چیزی دین و مسلمانان را از راه اصلی منحرف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت انقلابی لازمه موفقیت حکومت است/ لزوم بصیرت داشتن مردم

مدیریت انقلابی لازمه موفقیت حکومت است/ لزوم بصیرت داشتن مردم