مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 16:452020-08-10سياسي

تاکید استاندار چهارمحال وبختیاری بر رعایت حقوق شهروندی توسط دستگاه های اجرایی


رعایت حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی به عنوان یک آیتم تأثیرگذار در ارزیابی دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی در نظر گرفته شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رعایت حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی به عنوان یک آیتم تأثیرگذار در ارزیابی دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی در نظر گرفته شود.

اقبال عباسی 20 مردادماه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری با اشاره به نحوه ارزیابی دستگاه های اجرایی در جشنواره شهیدرجایی، اظهار کرد: ارزیابی با دقت و براساس چارچوب های تعیین شده صورت بگیرد تا جای هیچ گلایه و اعتراضی برای دستگاه های اجرایی در این جشنواره باقی نگذارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی به عنوان یک آیتم تأثیرگذار در ارزیابی دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی در نظر گرفته شود، اگر دستگاهی در ارسال گزارش حقوق شهروندی در نظام اداری کوتاهی کرد، با مدیر دستگاه مربوطه برخورد لازم صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به ارتباط هدفمند و تأثیرگذار مدیران دستگاه های اجرایی با اهالی رسانه، تاکید کرد: مدیران باید برای این مسئله وقت اختصاص دهند و همچنین باید هزینه ای در نظر بگیرند و ارتباط مناسبی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار چهارمحال وبختیاری بر رعایت حقوق شهروندی توسط دستگاه های اجرایی

تاکید استاندار چهارمحال وبختیاری بر رعایت حقوق شهروندی توسط دستگاه های اجرایی